fredag 21 november 2008



Yeeey ja är lätt fett pepp för imooorn :) Jag har t.o.m valt kläder, med hjälp av söt Clära då då. Faast vi får se om de blir det men jag tror det :$ okej , de där blev lite rörigt.
Idag har bror o jag varit snälla o söta när vi hjälpte mamma, lagade mat o om ja får säga det själv så blev det fett gott.

Hade sista foto idag, trodde aldrig att jag skulle säga detta, men det är faktiskt lite skönt att foto är över för ja får fan en rejäl huvudvärk när ja är i Woffes närhet. Han tror ju att alla kan allting i photoshop. Ajjja nästa gång äre ljud o ljus tror ja, o de är ja as pepp på.
Springer lite mellan Idol o datorn just nu , jag måste bara tilläga att ja är helt kär i Johans stil. muuums.

Later
ByyeeeByyyyeee

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är pepp somfan för imon!
det kommer bli kuuul <3
puss min sandrababe