måndag 17 november 2008

17/11

Helluu
Saknat min mobil fett mycket idag, fått lånat mammas men de är fan inte samma sak :( ^^
Hade våran sista fotolektion för den här terminen idag, va ute vid ån me Cläära <3 bilder kanske kommer sen när jag tar tag i mitt liv o orkar lägga in dom.
Kom hem rätt så tidigt idag pga att bror var hos tandläkaren och pappa då var tvungen att åka hem tidigt, tacka gud för det ^^ Somnade typ direkt när ja kom hem, fett skönt va de. Behövdes verkligen.
Kollade på fotbollsgalan förut, och jag säger bara; hur fan kan Zlatan få guldbollen? Usch fy och blääää, jävla diva. Bra att Söder blev årets nykomling iaf. Men det som gjorde min kväll lite va ju att Cluben vann, Gunnarsson lixom <3 Hlavac kan ju ta sig nånstans, bäst betald i elitserien men producerar noll, sånt gör mig lite lessen :( ^^ Men det är ju inte lätt att vara en fet överbetald tjeck.
Ajja nu väntar Andra Avenyn på mig såå ByyeeeByyyeee

Inga kommentarer: