måndag 3 november 2008

?


Har ingen aning om om jag håller på att bli sjuk elr inte ? Gillart inte iaf.
Dagen blev inte bra som jag trodde igår. Kunde inte somna inatt, somna ytp 3-4 nångång så va inte allt för fräsch idag. Usch. Har pluggat massor nu iaf , gjort klart svenskan. Äntligen ! Nu har jag bara kvar engelska grejen som ska vara inlämnad när ? aja .. Hade mpr foto idag :) typ det enda roliga idag. Fick va ute as länge o bara fota massor , kuulkul. Något mer som va roligt va att vi fick våra kataloger idag me kom ja på. Äntligen typ. Ser ut som jag vet inte vad men alla andra va så söta :)
Imorn blire stan innan konfaskiten med Madde hoppas ja. Måste nya kläder nu när ja har pengar o hon har så bra smak ;) Måste bara få tag på henne vilket inte är det lättaste eftersom smsen inte funkar av nån konstig anleding och att hon inte är inne på msn :(
Hoppas det händer nåt i helgen , vet att det bara är måndag men ja vill ha nåt att se fram emot för att uthärda veckan . Så om de händer nåt , hör av er för fan :)
Neej, nu väntar engelskan på mig .

Inga kommentarer: