onsdag 12 november 2008

NEJ!

Nej nej nej och åter nej . Jag vill inte , så ska ja med sätta mig o tjura som vissa andra ? Undrar om jag får som jag vill då ..

Idag , först skola , Clara försov sig igen ;O fyyyy . Men sen kom hon och det räddade nog seriöst min dag , fast de andra hade nog en stor del i de me iofrs :) Eftersom de inte var typ några som skulle på matten strunta jag o Fridah i matten :$ Lämna Clara på stationen, köpte godis o drog hem till farbror där vi chiiiilllade som fan :) sen vare öppet hus , drog dit o kolla på Ida o Sara . Naaajsigt.
Igår åkte mami in till stan så brorsan, syrran o ja hängde me , beställde ny soffa sen fick ja en as skön jacka av mami<3 glöm att ja kommer frysa i vinter :) köpte ett par likadana skor som Fridaah o ett par klampor.

Usch, de är så logiskt, alla fattar utom jag,

Nej nu har ja svenskan att göra som ligger o väntar så snällt på mig :( ByyyeeeByyyeeee

Inga kommentarer: