lördag 15 november 2008

15/11



Var med Tiger igår :) Det var sjukt länge sen sist , o hade as mycket att snacka om. Kollade på film o Idol o käkade pizza . Mmmm .
Clara va ju sjuk igår med :( hoppas du kryar till måndag . På foto va ja me Fridah o Ida o ci fick va i fotostudion :) naaaaajs. Träffade Alex med , han lova att han skulle köpa en vodka till mig när han drar ner till Tyskland nästa helg, sööt . Om han kommer ihåg det alltså.

Idag då . Vaknade ju upp i Ryd, städade iordning och sånt. Sen blev det träning, började bra med att jag kom en halvtimme försent :$ Efter träningen drog jag o kusin till stan, köpte ett linne o julklapp till mamma, duktig jag är. Gick runt i mina högklackat, precis som igår, så gissa om jag har lagom ont i fötterna. Sen va de träning igen, skapligt segt. Fan vad jag hatar den människan. Tappade bort min mobil idag med, elr så blev den stulen. Vet inte riktigt. Så är rejält depp. Jag menar, utan mobil tills jag hittar den elr köper en ny, vilket säkert kan ta ett tag. Hur ska jag klara mig ? :(
Ska dra o slagga , elr kolla på scrubs. Mums vad jag älskar den serien, måste bara skaffa sängsong sex snart. ByyyeeeByyyee

Inga kommentarer: