söndag 16 november 2008

16/11


Jag saknar min mobil fett mycket.. helvetes jävla as.
Idag vare pysseldag med delar av släkten, sysslingar o sånt. HAHA tog typ fyra timmar för att göra två saker för mig. Det säger ju allt om hur bra jag är på sånt. Men annars vad de riktigt trevligt. Skit länge sen man såg sysslingarna, o de lär ju säkert ta ett tag innan man ser dom igen :(
På tisdag o onsdag äre studiedag , feeett nice. Men har ingen aning om vad jag ska göra. Blir väla bara att sova elr nåt tråkigt.. Fast bättre är väl det än att gå i skolan. Sista fotolektion är imorn och det känns ju lite i hjärtat.

Just nu känner jag bara för att hoppa över resten av november och hela december. Eftersom julen kommer bli skit i år så finns de inget att se fram emot. Kan man gå i ide som alla björnar gör? Skulle va fett skönt isf.
Ska glo lite på Andra Avenyn nu , kan nog faktiskt se hela veckans avsnitt eftersom vi har sovmorgon imorn, nanana
ByyyeByyyyeeee

Inga kommentarer: