fredag 28 november 2008

28/11

Hellu!
Fan va duktig ja har vart idag, först drog ja till gymmet med Clära, sprang sedan några varv i stångebro plus att ja hade min första isträning på typ två veckor , MUMS på den :) o mums på att ja inte har ätit godis elr nåt sånt än idag...

Igår kolladde ja på Daniel Karlsson från Idol från förra året, asså ja älskar den människan, ja menar han stil <3 fattar inte vrf han inte vann.. så mycket bättre än Amanda o Marie. Idag är de gospel o tror att ja ska skita i idol ikväll , orka me Carola ? Nooooo fakkking way

Är rätt stolt över mig själv , fick reda på att jag har ett mvg i text o ett starkt vg i rörlig bild, faast Ida var myycket duktigare .
Syrran har polare hemma så ja får säkert inte visa mig på hela kvällen, skäms säkert över att ja inte orkar bry mig utan går runt osminkad i mina fett sköna pyjamas byxor, älsklingsstrumpor och älsklingströja <3 Mmmm älskar chillkvällar.

Buhu inte idag heller :(

Sommaren <3

1 kommentar:

clara filipsson sa...

WOH! jag ser vem du sitter hos :$ FETT MYSIGT!