måndag 10 november 2008

Datum ?

Buhu , tomt som fan i skolan idag , my homies blev kvar hemma eftersom tågen strula :( Men som tur var va Malin i skolan, räddade min dag. Mmmmm foto idag va fett, o då menar jag fett, kul! Tobbe, Robin, Malin o ja tog as fräna bilder o massa, bilder som kmr senare eftersom att jag är lat och inte orkar lägga in dom :$
Blev hockey ikväll me Madde och Robin, naaaaiz. Seg match som fan meen dom vann ju så :D
Igååår, hockey hela dagen <3 Först upp för träning, käka oså efter sen kolla på f16 när dom hade match. Seen bar de av till Jönköping där de blev match , förlora dock men shit va kul de va, fick fett mkt speltid , mmm kärlek på de. Kom hem o de va strömavbrott, hatar när de är strömavbrott , de blir så jävla mörkt. Och jag hatar verkligen mörker. Så fegis som jag är så sov ja i brors säng, han fick sova på golvet. Gubben då.
Buhu på att vissa inte svarar :(
Nu väntar min säng så ByyyyeeeByyyeee

Inga kommentarer: