onsdag 5 november 2008

Alla som inte dansar är våldtäktsmän




Ohh mina homies gjorde en än gång min dag :) MUMS på dom !
Men nu har jag fett tråkigt :( Ingen rolig på msn tror ja? Jimmy dissa o alla andra är
upptagna :( Har egentligen läxor o göra , men orka ? neej .
Kom hem rätt så tidigt idag för en gångs skull , så tänkte gå o sova en stund . Men de gick inte :o Satte på Lasse o låg o lyssna på han ist, ooohhh Elegi. De finns fan ingen bättre låt skulle jag tro. Mmmm vad jag älskar den <3
Blev så sjukt sugen på skumtomtar på bussen hem så nu sitter ja o käkar för fullt. De får mig o tänka på jul , och jag vill ha jul nu :) fast att den inte blir som samma som alla andra år meen ändå. Träffade Alex idaaag , buhu sista onsdagen han kommer till skolan :( Han ska nog göra sin dreads (stavas så ? ^^) i helgen och jag bara längtar tills jag får se han i dom .
Yeeey , nu logga Martin in o Jimmy tooo :) o nu måste jag plugga me :(
Byyeebyyee

1 kommentar:

Anonym sa...

jimmyjimmyjimmybooooii ! ;)