torsdag 6 november 2008

6/11

Okej, har ingen aning om vad det är med mig själv. Varför har det blivit så konstigt? Varför vill jag fast ändå inte. Bästa tiden på länge så varför kan jag inte va lika glad och bekymmerlös som jag vill vara? Varför ska jag alltid tänka för mycket och aldrig släppa taget? Är det det så svårt att inse att det har gått för lång tid, att det är åt helvete med det? Varför kan jag inte slappna av när det gått för lång tid innan vissa hör av sig? Varför får jag panik och inte kan sova på natten? Varför känner jag mig för jobbig? Beroende. Ooooh, för många varför och för några svar. Väx upp och inse att detta är livet, att livet är helt underbart just nu och att du inte behöver något mer.


Me and my homies sket i dom två sista lektionerna idag o drog in till stan ist. Mmmmm , det gjorde verkligen min dag <3 Fikade lite oså. Myyys. När Clära drog hem drog jag o Fridah till Tiger i Ryd. Var bara där ett tag sen blev de för mycket okänt folk som kom dit så drog in till stan igen. Åkte o tränade sen möte med fotbollen. Vet inte om jag ska fortsätta nästa år. Känns inte som de nu, känner att jag hellre vill vara ledare/tränare för 94:orna. Sa de till mami o pap förut. De vart inte alltför glada på mig. Orkar inte att dom ska hålla på o tjafsa om de så mycket nu :( Men ngt som är bra är att jag kankse ska få låna pengar av dom till en ny mobil :) Har redan kollat ut en och jag hoppas hoppas hoppas att ja kan köpa den.
Byyeeebyyyee folks .

1 kommentar:

Anonym sa...

I lallalal love <3