onsdag 19 november 2008

So nice

Kom hem från farmor och farfar nyss, käkade där. Annars idag har det inte hänr mycket, så vet inte vrf ja skriver men iaf. Studiedag idag med, gått runt i pyjamas heeeeela dan o kollat på film och myst like hell med katten, kärlek på dagen <3
Har kommit på att jag börjat lyssna skit mkt på Ironik, fast sen äger han ju sönder oxå.
Imorn äre sovmorgon, MUMS. Clära, du får inte komma försent :)
Har kommit på hur jag ska göra på lördag med, ska jobba först på dan me mamma osen blire o dra till resten i boxholm tror ja det var, sen sbn :) Kärlek på det. Så alltså blir de ingen hockey, lite synd :( men har kommit på att iår ska det fan inte få förstöra som förra året :) Så nu ska jag melja till min tränare, för dom som ville veta asså. Sen blire duuuschen.
ByyeeeByyyyyyeeeee

1 kommentar:

clara filipsson sa...

jag ska försöka ? haha
ÅHYES fan va bra, SBN <3