lördag 8 november 2008

Usch.

Möööh, sitter här o tycker synd om mig själv :( ngt som jag är väldigt bra på. Är fett trött att bo i skogen utan att man kan ta sig nånstans. Shit va jag vill flytta till lkpg... MUMS va de skulle va nice.
Assså faaaaan va ja är pepp på fiiieest . Men de får bli nästa vecka :)
Har myst me katten vid tv:n, kollade på Camp Rock som var sådär. Eller den kanske var rätt bra , vet inte, har inte bestämt mig än. Jobbat i dag också , money money. Städat mitt rum kan ju vara värt att nämnas , stolt över mig själv att ja faktiskt orkade ta tag i det. Var på kyrkogården o hälsa på morfar<3 Saknar han sjukt mkt. Hatar kyrkogården.
Asså klockan känns som om den är typ elva men den är fan bara åtta :o Det om ngt är sjukt like hell.
Usch vad jag hatar mitt hår just nu , blev bara värre efter att ja klippde det .
Nej nu ska ja ta tag i mitt liv o göra nåt. ByyyeeeeByyyeee

Inga kommentarer: