tisdag 18 november 2008

Helgen

Mmmm helgen ja. Har ingen aning om hur jag ska göra.. Det skulle ha varit så mkt bättre om SBN va förra helgen ist. För nu kommer allt på en gång känns det som, och hur jag än gör så blir alltid nån sur. Och jag hatar att göra folk sura :(
Känner att denna blogg har blivit värsta klagobloggen. Vet inte vrf men när jag väl sitter här så kmr allt ut på en gång. Jag menar det finns ju folk som jag vet att jag kan snacka med men det borde vara ngt fel på mig för även om jag vet att dom finns där så vill jag inte sitta o klaga till dom hela tin, så då får det bli här ist. Yeeey.
Men iaf så saknar jag skolan lite, elr inte skolan precis utan dom som är i skolan, my hooomies <3 Längtar till fredag sjuuuuuuukt mkt med, fast vet inte vrf. Tycker att detta börjar kännas fett stabilt.
Idag så har jag iaf vart duktig, har rensat ut min garderob, det var ju inte liite kläder jag slängde, sen har ja städat o vädrat massa i mitt rum, så nu borde mamma va glad på mig :)
Nu ska ja kolla på Svensson Svensson, haha dom är fett sköna, ibland. Ska tänka på helgen med.
Laaater , Byyyyeeee

2 kommentarer:

clara filipsson sa...

babe, jag vill verkligen att du ska följa med i helgen. so please :$? <3<3

Sara Brehmer sa...

Du måste med i helgen juh ... !