tisdag 20 januari 2009

Tisdag

Tråkig tisdag kväll, kom nyss på att ja är väldigt sjuk. Eller enligt mig är jag väldigt sjuk. Det känns inte som om jag kommer till skolan imorn. Men jag ska försöka för Idas skull så hon inte blir ensam på MDK:n. Men det känns definitivt inte som om jag kan vara med på distriktlags try-outen imorn och det gör mig lite ledsen i ögat. Kan säkert inte glida in på ett bananskal som förra året så måste ju fan va med på den.

Idag hände det en liten rolig grej. Ida, jag och Sara gick med i MUF, mot muta då förstårs. Annars skulle jag inte gjort det, för jag gillar ju (fattar inte) politik så mkt, men de kan ju vara värt att pröva. Att den ena hade de finsate ögonen jag sett måste ju vara värt att nämna.
Blir inget fjällen iår, precis som jag trodde. Men ska prata med Tiger om jag får följa med dom. Hoppashoppas.


I think about you much more than I should


Ge mig -10 och massor med snö, elr vrf inte bara sommar?

1 kommentar:

fanny sa...

vilken fin bild, har du tagit den ? :D allt bra ? ( förutom förkylningen då) kram.