måndag 15 december 2008

15/12

Heeeej,

skolan nu då, sista veckan o de är fett skönt. Jullov foooevaaa.
Snart är de grak me Trygg o han ska säkert prata hela lektionen..buhu jobbigt.

Helgen då, jobb, match o match igen. Båda matcherna gick sämst för min del tkr jag själv, tror att jag måste böja gå i terapi för att kunna kontrollera mig själv eller nåt. Men sen så finns de ju personer som (ibland) är så jävla underbara o säger saker som man verkligen vill höra oså blir man på lite bättre humör :) jaja nog om de,

Skiter i gymmet idag, kan nog inte göra ngt för min nacke, självförvållat en del av de så ska nog inte klaga så mkt på den. Men åker till farbror o myser med hundarna. Sen blire LHC-Luleå, MUMS. Hoppas Jämtin är tillbaka o att Lauman får spela så att de blir lite fart i de, yeees

Längtar till helgen :) Myyyys

Inga kommentarer: